amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 8, 2009

beliau tua sudah!

ketepi ketepi...
aku shuke shame bhulan december..
shuke shangat!

eh! terpelat plak.. pang!! lempang muke sendiri.

december nih banyak jemputan kawen. and banyak jugak bday kengkawan. beday aku ponk december jugak! weehoo!! bday aku same ngan bday salman khan tahu!! jgn jeles! tu yg buat aku lg sukeee bln december!

but anyway..tu bukan topik utama aku nak citer nih.
salah sorg budak pandan dah meningkat umurnya semalam.
orgnye adalah si ZAIPONG! pong pong pong pong!



bagi aku, ZAI adalah: -

- seorg budak yang poyo
- baru-baru nih dah ade awek baru
- suke bercakap
- suke pk banyak psl ape yg org ckp
- suke gado2 cakap ngan jojo
- kurus tiang lampu
- kempeng, keji, busuk, berbau
- bawak kete ke kanan n ke kiri

muahahah! itulah zainab yg aku kenal.

saje rancang2 ngan kanak2 yg lain buat bday supriese tuk die. bukan besar2 sgt pun. saje je beli kek and potong ramai2.. mula2 igt nak buat petang. tp masing2 ade hal. lg pun zai pose. so decided after maghrib.

disebabkan hal2 tertentu, aku sampai paling lambat. kul 9.30 mlm baru aku sampai. kek sume dah ptong. tapi x kesah la..ade kek lagi tuk aku!

cam biase sesi suap2 kek. aku x suka disuap sebenarnye! tp xpela. aku coba.

jojo mengganas!

aku = baik + supan + murni


lina disuap jugee~~ feeling tutup mate plak kamu!

nozi. tanpa uti pun, dia masih di sini


bile aku tgk2 balik gambar suap2 nih..aku yang paling jelita. yang lain sume x jelita bila disuap. so soalan disini, perlukah aku membiarkan diri disuap selalu? hoi jgn jawab! aku tanya2 ayam je..

pas abis sesi suap2 tu. idea murni aku timbul di benakku. aicewah!

tanpa disuruh, tanganku mengapai krim kek perisa mocha tu.
dgn tenang aku hampiri si mangsa.
pantas dah lancar tangan kiri cebok berak yang dipenuhi krim tu sampai ke pipi mangsa! muahha!

zai tergamam. pasrah mungkin.

jojo lantas menyertai tugas murni aku tu. budak sekor nih bukan boley tgk aku nak jadik murni sorg2! over gile. sekejapan je muka mangsa dah penuh krim!

hoih! bday boy xley balas dow! puas ati aku!
alamak!mati la aku! apsal aku ley terlupa yg besday aku belom lg??

oh abaikan.

puas melepak. pegi umah apis. dia masih belum disuap! so pergi sana semata2 nak suap mamat sorg tuh. haila...~~

gambar terburuk zai!

ohhoooohoi! vougue gituh!

penuh kasih sayang kan hidup kami!

dari situ terus anta lin and lina balik. kul 11 baru sampai umah. penat tp happy.
sekali lagi..selamat ulang tahun zainab!

2 comments:

Mamavouge said...

sgt keji kamu pak mUsa....hahahaha...tggu la giliran ko...

NiNa'dBeLLe said...

aku pon suke bln december especially 31hb..x tau nape...ko tau mast??hahahaaaaa