amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 22, 2009

perjalanan seorg diva

alamak! dah kul satu..
aku dok terbeliak lagi bijik mate mengadap my aaron..
*lappy aku la*
hati tgh riang..sbb dapat cinta dibwh nih..
ngee~~~

anyway..
aritu pak cik aku dtg umah.
skali die bwk gmbr aku dolu2..
haishh!!
cumel dow aku!
jgn menyampah. sukati aku la nak puji diri sendiri.

aku rase la kan..
diva2 mmg mcm aku.
mase kecik cumel.
pastu dah besar sket zaman kejatuhan.
pastu bsr sket lagi..kembali meletop!
ahakss!!
xcaye?? jom layanzzzz



ni zaman kanak2..
suci murni lagi hati aku..
nak menipu pun xreti..
tu la wajah putih berseri lg..

yg sebelah aku tu kakak sdare aku..
berlagak dow ngan rambut megi die..
ko tgk la tu..
siap cekak2 pinggang bagai..
skang dah kawen dah pun..
aku ttp maintain jelita!
hikss!

ni yang aku kate zaman kejatuhan seorg diva tu..
cam lawak je bile igt balik time nih..
baju sket punye besar..sampai ke lutut..
mak aku bley plak bagi ktorg pkai baju camtu..
mesti mase tu dah cun habis dah. haha!!

yg tgh tu kakak sdare aku.
die mcm dah mula kenal zaman moden..
dressing die tu agak maju la kirenye time tu..
tp dah nama diva kan.. ttp aku ni dicari utk bergmbar..
'i xkesah apepun prg nak kate psl pesen baju i okeh.."
matila keji!!

muke itam belengit..
kejenye asyik berkawad je kat skolah..
tp xkesah lgsg time tu..
cube ko swuh berkawad skang..
panas sikit pun dah memekak..
lagi2 adik aku yg tdung merah tu..
kecoh la ko din!

oh btw..
tdung pesen dulu siap ade gambar beca dow!!

ahha..!!
ni zaman kebangkitan..
ciri2 diva divana dah mula menyerlah..
sampai sume org pun dah malas nak amik gambar aku..
hahha!

tp aku yakin..
sebenarnye dorg bkn malas..
dorg cume takut xmampu bayar..
ahakkss!!

ok dah..
tu je kesah aku.
mls nak buat penutup.
end.

1 comment:

Diana Ishak said...

moto yamaha tu gila old skool okk...sebijik cam moto pak aji akak ni ha. bernyawa lagi sampai skang, boleh la takat nak bawak pi surau, tapi asap, hazabullah!