amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, December 1, 2009

family vacation - 09 P2

jom sambung cite aku nih..

mlm 2 ade pertandingan karaoke. disebabkan talibanz x ckup korum. aku ni pun masuk la jd wakil. lyn lagu bossanova gitew! sambil joget2 gatal. end up dpt no 2. hahaha! merepek sungguh. tp cool!

the next day ade sukaneka. main tarik upih.. selipar gergasi yg bongok tu. sakit kaki aku. lebam! and also tarik tali. adeh! ni la penyebab utama aku x gi keja ari senin tuh! hahah! sakit satu badan dow.. kalah pulak tu!

the talib-antz!

adam yg kempeng kena tarik aku yg berpeha besar! rasakan!!

cube ko bayangkan..mak aku ngan mak cik aku boleh plak bergelak ketawa masa tarik tali tu. satu tgn pegang perut. satu tgn tarik tali. ape kaedahnye?? gelak2 sampai menangis2..hish! patut la kalah..

ni tarik tali kategori lelaki. yg pompuan pnye xley tnjuk. muahahha! tetibe!

oh ye..pagi tu bgn tido je dah kecoh2. bilik kazen aku kena masuk pencurik malam tu. tp dorg stok tido mati. xsedar. 4 hp ilang. salah satu iphone! huwwaaa!! pastu PSP..ngan wallet. cisss..kenyang ko eh pencurik! damn u!

walau apepun..game diteruskan.. dah abis game sume. satu lagi kes jadik. adik sdare aku sorg nih nak buat terjun kolam yang pusing2 badan tu. tp tersalah ape ntah.. kepala terhantuk kat tebing pool tu. ape lagi.. berdarah2 la. jawabnye.. gi sepital.. dapat la 4 jahitan! hish!

abang pen kena jahit kepala. haish! xpe..wawi tetap cyg abg!

dorg ni bergembira kat pool.. aku?? balik bilik n tido!!

ha...macam2 jadik kan..ntah..aku pun xpaham. dah nak kena.. hadap aje la. aku ngantuk dow. kne buat p3 la ni. later. bye!

No comments: