amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, December 30, 2009

gudbye 2009

2009 dah nak abis.. mcm sekejap je rase.. mcm2 benda jadik dlm tahun ni.. *ayt standard utk setiap tahun* ngeh ngeh ngeh.. but yeah..mmg bnyak. aku dgn dunia kerja. kalo dulu student kan.. big impact weh. baru la bijik mata aku nih nmpak benda2 yg aku xpnh nmpak dulu. meh join aku nak recap ape jadik in 2009. ape yg aku igt je la nih..pastu xikot turutan. asal terigt je aku cite yeh..

1.
paling aku igt skali..tahun ni la aku operation cik tek. ouch..!! terigt plak ngilunye. bg aku, operation ni adalah kptusan yg pling besar aku buat. haha! ko bygkan..setelah berapa tahun bersama, aku terpaksa buat kputusan drastik berpisah ngan lump2 terkumpul itew! igt senang ke nak membenarkan teteks kite di potong2? juta juta kali aku pk..heh! apepon, R.I.P hussin n hassan =) eh! ttbe terpikir..sti hussin n hassan jumpa michael jackson kan! huwahaha! larikss!

2.
oh ye..second best adalah.. aku dapat my fav laptop! yeay! name die Aaron. haha! habis mat saleh la tu. and not to forget..my new boyfriend.. my dslr..Jake! *skrang die je la yg aku usung ke hulu ke hilir* hurm..early 2009 aku tuka HP jugak. tu pun kire best la..

3.
in terms of career..hurm.. wlpn aku ni adalah muka dtg opis lambat, suke main2 kat opis.. mengacau org sane sini..still..i've received my confirmation letter in Feb 09. weehoo!! maknenye aku dah keje dgn tittle permanent. bukan lg whiteboard! huhhuhu! dpt increment..pastu end of 2009, i've received my bonus. ngeh ngeh!! looove duit so strong! time kasih la TNB yg sudi menggajikan aku ini..hikss!

4.
went to various places ngan friends n family. cuti2 mesia kononye. xde pun cuti lame2 or dasat2..just simple vacations n spending time with family. tp bnyak kali. sila percaya..BANYAK kali.. ngan family pegi pd la..kalumpang la..sg petani la..jengka.. melaka pun pegi gak.. eh jap! gi kenduri kawen tu bley kire vacation ke?? apape la.. mcm ngan friends plak ktorg pg PD..genting..melaka..mndi sungai.. bla bla bla..syiok oi!

5.
ha! raya aritu dapat blikan my parents hadiah gune dwet titik peluh i! wah! sgt syok la the feeling! ngee~~

6.
ape lagi ek? hurm..banyakkkkkk sgt kwn2 aku yg kawen tahun ni. happy utk dorg sume. ade jugak yg dah jadik mak n ayah. wah! cam x caye plak aku. aku nih dok bergembira x abis2 mmber aku dah jadik mak ngan ayah! hahha! well guys..gud luck yeah!

-one of my friends wedding-

7.
i live with straight hair for 9 months.. itu kan cita2 aku.. nak rambut lurus. tp tahan 9 bulan je pastu dah rindu rambut lame. and now.. aku dlm proses buang sume rambut lurus tu sbb nak rambut lame balik! gatal x pompuan cam aku ni..x dapat kemain terhegeh2 gi luruskan..dah lurus, tergedik2 nak curl balik. cis!! cepat la panjang wahai rambut!

-straight hair no more!-

8.
eheh! yg ni aku nak bangga skali. aku dah start bayar PTPTN!! kih kih kih..wlpn aku grad thun 2007, tah apsal tah. tahun 2009 baru la terbukak hati aku nak bayor.. rase diri ini sgt baik dan mulia mase byr tu weh..x tau apsal. haha!

9.
another highlight for this year adalah... i had a blast birthday day with my friends. unforgettable surprise. thank you X 1000000000 kali. hahaha!

-sila bersyukur dgn gambar recycle ini-

disebabkan tahunnye adalah 2009, so aku listkan 9 je la yg menarik bagi aku eh. kalo 2010 nnt.. aku listkan 10 plak. haha!! i think i miss 2009 oredi.. sume benda yg jadik tu menjadikan aku semakin dewasa.. semakin matang..cewah! semakin baik..*oh sentiase*..

goodbye 2009. i know i wouldn't meet you anymore, but yeah! the memories remains.

No comments: