amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, January 1, 2010

ada apa pada new year?

hey uolss semua.. mana celebrate new year huh? new year celebration aku start awal dowh..haha! gelojoh nak tahun baru kah?? oh nooo..bukan bukan dan bukan..ecli aku cuti rini. tp dsebabkan keje xsiap. gigih la dtg opis menyiapkannye. jln jem okeh pkul 12 tuh! by 3 o'clock dpt la siap. trus balik tkut jem.

dah janji ngan lin nak g KLCC. tp jmpe kat JJ maluri dulu. aku gi naik LRT je. kalo kete kompom jem giler!! haa...harini besday lin and lina! si kembar kecil itu. HAPPY BESDAY TO YOU 2..aku dah tau apsal dorg dua ni kecik.. sebabnye.. dorg lahir akhir tahun..tu la kecik. agaknye la..ni agak2 aku je. korg jgn caye sgt ye..

anyway..di sebabkan aku adalah mls nak cite tibe2.. aku summarize je la.

- jumpa lin n kak jijah *kakak lin* kat JJ Maluri
- pg umah kwn kak jijah kat ampang hilir sbb kwn die dpt baby baru
- main2 ngan baby die sikit2 *ye..aku blakon!* aku bkn reti sbnrnye!


- dr situ trus gi KLCC naik teksi. jln jem gile. kena RM 15. tp xpe..kak jijah bayar
- semayang asar siap2 dulu. pastu trus gi mkn kt burger king. loff mushroom swiss!
- oh ye..yg ats tu kak jijah blanje. sempena bday aku yg lepas.
- dah abis mkn, mula operasi cari handbag utk hantaran..
- ye..masih mencari handbag..
- ahhaa!! masih.... lagi mencarik..kaki aku nak tercabut dah oi..
- ttbe dgr lagu2 kat luar KLCC.
- sebagai kepochi, aku pun kuar. ade pertunjukan air pancut
- org adalah ramai..laga2 tetek jugak la..
- tp sgt happening la..syiok gak lyn air pancut kaler2 tu


- perut lapar balik..decided nak mkn kat ampang sbb kl ramai
- instead of naik teksi ke ampang..ktorg naik bus!
- weehoo! sgt lame xnaik bas. enjoy sgt!
- mkn2 di dagang avenue..tiru menu zai hari tu. nasik lemak ayam kukus!
- dr situ aku roger adik aku swuh jemput.
- kete dah ade kat tgn..maka..ktorg pun gi tgk bunga api!
- ramai upenye yg dah stanby..sume bwk family msing2..
- eh knp org malaysia suke bunga api ar??


- anta lin n kak jijah balik tp sblu tu lpk minum teh tarik plak!
- ye..org malaysia mmg mati sbb banyak mkn..bkn mati x makan!


- dah rase nak terkencing baru gerak balik.
- sampai umah kul 1. lin swuh dok dpn umah sbb ade gerhana bulan.
- die swuh aku amik gambar! motip ko nyah?? haha!
- tamat la sudah cite sambutan new year aku..

aku xde azam la..azam tu ape pun aku xtau. tiap2 thun bile org tny ape new year resolution aku..musti aku xtau. ceh! mmg jenis x berazam punya mast! oh ye..skali lagi aku bagi gambar tanpa caption! hahha! enjoiceee!!

HAPPY NEW YEAR!!!

No comments: