amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, January 11, 2010

mencari mood yg hilang

I’m not focus.. Otak melayang2..

Baru smlm bersemangat waja nak buat keje arini..

Tapi.. gagal!

 

Aissh!!!

Perlu ke aku pakai headphone dan melyn video clip??

 

Malasnye nak menjwb observation auditor yg bg aku, x make sense ni..

Ape la alasan aku nak bagi?

10 kali terangkan pun..kene gak observation.

 

Am I that bad in explaining things?

Hurm..probably..

Or the other side tu yg bad in processing data?

 

Whateva la..

Yg penting skang aku ni yg kena menjwb!

Haiyo….

 

Sila la meresap masuk wahai aura penipu!

 

 

No comments: