amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, January 9, 2010

memang camni ke?

perbualan seorg anak dgn emak..

pn emak : wa ko kt mn?
aku : dah kat sg besi
pn emak : pegi mana td?
aku : banting. umah kwn..
pn emak : skrg ni semua kuar bukan nak btau..
aku : wa dah btau ayah la. kuar umah je td trus call btau..ayah xbtau ke?
pn emak : ye la..org ade ayah je. btau ayah je la..

motif?? perlu ke aku btau dua2?
nape ayah xley btau mak ar?
or..knp mak xley tanye ayah?

komunikasi org dah kawen ngan org bercinta lain eh?
kalo bcinta dulu nak masuk toilet pun btau..

hahha!
my parent r bit crazy but i loff them!

-end-

3 comments:

zira said...

setuju..!

ajja baek said...

wakakkaka!!
lenkali sile btau de2 skali..
baru afdalll!!
mcam x paham plak!

Anonymous said...

mak ko kan mmg cam tu.
Dah tau dr ayah pun tp feeling
nak ko bgtau dia gaks kot.
Jd sila bgtau dua2.
hahahah

-kak et-