amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, January 4, 2010

kembar yg ketekejutan

aritu aku dah cite kan perasaan terkena birthday surprise. maka dg itu.. ari ni aku telah mengseperaiskan si kembar lin n lina juga!!

besday dorang 31 dec aritu. tapi kalo ajak dorg lepak ari tu jugak..mesti la xjadik sepraisnye. mesti dorg bley bajet dah. so..plan arini pun muncul.extend 3 hari. tp boley la kan. kire halal. nak seprais punya pasal. cewah!

ok..cite die camni.

tugas aku adalah utk memancing si kembar tu tuk gi titiwangsa. dgn ape care skali pun.kek sume akan dibawa oleh bbdk yg lain. tapi si kembar ni xboley tau yg dorg sume ade. kononnye ktorg bertiga je la kan..kirenye tugas aku sgt penting la. bawak celebrity 2 org nih. bnyak kali aku kena cover line takut kantoi.

memula nak gi kul 3. so sume dah set. ttbe si lina nak gi kul 4 plak. aku ok je. xkisah mane2. yg jadik masalah adalah zai. sbb die xbley lame. so he insisted nak gi kul 3 plak. ko tau ape alasan aku kat kembar? aku kate aku kena pg cpt sbb pas maghrib kena anta adik aku balik upm. dorg pun percaya. haha!

bila dorg tnya plak mane bbdk lain. aku pun reka la alasan putar alam lain. aku kate la si zai gi dating. apis gimah mak cik. jojo xdpt dihubungi. utin plak keje 24 jam. hihi..sib baik kanak2 ni pcaya! yg pling best time aku call zai. nk tny dorg dah sampai mane. ttbe lina msuk kereta. trus berlakon. haha! mcm haremm~~

banyak dow cabaran. slalu nak wat seprais ni kne jaga sorg je. aku lak kena handle 2 org. lagi2 yg pesen banyak tanya mcm lina. haha! jenuh..banyak dosa aku menipu td.

titiwangsa tu punya besar. nak set tmpat pun satu hal. sib baik mase parking aku lalu blakang kete utie..haha! terus roger die. sng sket nak btau lokasi aku. yg die plak kena la btau puak satu lagi.


sbnrnye banyak je point2 hampir kantoi td. tp dpt diselamatkan oleh aku yg otak penipu aku yg bergeliga boleh buat batu cincin nih. haha!

oh ye..kan aku kate kek n mknan sume dibwk oleh jejantan itu kan..hurmm ko tau?? diorg bwk kek smate2! air pun xde. cesss...aku dah agak dah ni bakal jadik! siap tnye aku mana air.. gilo. kalo aku bwk sume benda tu..rosak la plan kan! gilo... tu pun sib baik la dorg bli kek. kalo lupe jgk xtau la aku.

tp apepun..ttp hepi sbb rancangan berjaya.


oww..lupe plak aku nak story klimaks drama ni.

aku melyn si kembar amik2 gambar..bile dahnampak apis kat blakang poko..aku pun tarik lina. xnk bagi dorg nampak. tapi lin nampak dulu. terjerit2 die. tp xkuar ayat apape. stakat..

'eh eh..eh..' sambil tangan tergapai2.

zai main gitar sambil jln. nyanyi lgu besday.
jojo bwk kek yg dah dinyalakan lilin.
tugas apis plak adalah mengeskort jojo n zai sambil nyanyi jugak.
bile dah dkt aku pun nyanyi2 lagu besday di iringi gitar zai.
maka setelah mendgr bsing2..
uti n nozi kuar dr tmpat persembunyian mereka iaitu dibelakang pokok!
hahahah!

so cam biase. ptong kek n sesi suap2. tp bile aku tgk balik gambr2 nih. ade lak gambar apis suap uti.. pastu uti suap apis. ape kes dorg plak yg bersuap? kan ni besday lin n lina! haha! xphm aku..


as usual..piccha2 sume no caption. aku pun xtau knape aku makin mls nak mengcaptionkan benda2 nih. but i believe..gambar tu ckup tu mengambarkan 1000 makna kan! dan cukup juga tuk mengambarkan yg kami bahagia bersama..kan?

p/s: this last piccha.. i think its cute! jojo the angle?? nayy!!

3 comments:

nn said...

ok. gambar last tu memang sweet :D

PN.SaL said...

great mas!

Ninad'Belle said...

hahaaa....berjaye kami ditipu akhirnye..thanks guyz..gembire ngan korg sume