amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, January 6, 2010

a lil updates

hey..nak tau sumthing?
my ayah dah membenarkan aku drive pg keja..
ngeh ngeh!

aku rase dia dah malas nak anta aku dah la..
ye la..kan dah setahun die hantar..
musti la dah boring.

from now on..my life will start at 6 a.m..
drive off 6.30 and i will reach office by 7.30!
yeheww~~~
rase sgt dewasa..

can i put
'being mature and more organize' as my new year resolution?
sokong??

lalala~~ joget goyang2 buntut!

2 comments:

apan lee said...

ahha.drive elok2.jgn lupa pakai seatbelt.kekeke.

M A S T said...

arque! rindu giler kot kat ko..mane hilang??