amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, January 14, 2010

sengih semula

i did it!!
hoh!
happy happy happy..

aku rase ni la up n down life..
smlm aku down mcm hape je..
arini aku happy..

guess what..
aku berjaya menembusi wifi opis aku!
slame ni xboley sbb xtau p/word..
pastu xboleh sbb xtau pin die..

tp td aku dah ade pin no tu..
*aku selongkar modem tuh!*
and aku try masuk..xboley jugak!

die mintak p/word network plak dah..
of course la aku xtau kan!
nak reka pun xtau..

but atas usaha gigih aku..
aku try lg..
ttbe..

CONNECTED!!!

yippie~~

now aku sdg berfacebook n ym di opis.
i guess that is cool enuff~
ngee~~

1 comment:

~PakKaramu~ said...

Pak Karamu menziarahi anda