amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, January 27, 2010

things to do for my bangkok trip are..

1. siapkan provision figure for D&D since i will only be back on 2nd feb. damn malasnye..!

2. tukar dwet. oh no..nak gi jumaat nih. tp dwet pn x tuka lagik. 2 days left.

3. to decide nak bwk beg hape. i'm actually thinking of how to counter the luggage limit. its shopping vacation isn it? beg will getting lighter? of course NOT!

4. having an online discussion with girlfren psl itenary @ bangkok. sempat ke hah? sume pon last minute nih..

5. to do some study on bangkok. hopefully this will help mase kat sane nnt. xde la melopong2 xtau nak gi mane.

i guess thats all. ok..back to work!

p/s: jarak pintu masuk opis ke tempat duduk aku adalah 95 kaki rapat2. penat okeh aku buat research ini..

No comments: