amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, January 13, 2010

another weekend

ari sabtu lepas aku gi umah baru spike. member dr sekolah dulu.
die semangat ajak gi umah baru die + die nak masak lunch utk membuktikan die dah boleh kawen. hahaha!

dlm kul 12 gerak gi banting.
pg ikot highway MEX sgt cepat. sejam je dah smpai umah die.
tapi otw balik tu 2 jam. sbb termasuk highway plus.
bnyak gak beza kan..

bukan wat ape pun gi sane. just lepak n makan.
pastu spike swuh dd pasangkan tertier die la..
ktorg paksa dd tgk hindustan la..
kirenye buat benda2 x berpaedah je..
saje menghabiskan mase hari sabtu.


pastu ade member spike sorg lg datang ngan family sbb tumpang sembahyang.
kan ade org2 tua.. aku ni kan PANDAI sgt nak bercakap ngan org tua.

untuk mengelat.. aku pun gi dapur basuh2 pinggan dan meninggalkan dd sorg2 kat depan tu. aku, spike ngan mmber die reen tu elok je bergosip kat dapur. haha!

pas family reen dah balik. tinggal ktorg bertiga..
ape lagi..start la program bergosip kitorg.
aku bawak jake. igt nak gi amik2 gambar kat KLIA.
tp hujan lebat kot.. makanye..lepak umah bergolek2 sambil bergosip.
xsedar pun dah nak maghrib.


skali boleh plak makcik sbelah umah panggil tgk kucing die.
ye..comel gile. macam mainan. tp aku xpegang la.
aku geli sket anak kucing ni.
terasa tulang rusuk die kat tapak tangan. yulks! xley bla.


best jgk aku tgk spike dok umah tu sorg.
tp mcm takut pun iye gak.
kalo aku..

hurmm..

mesti la takot! pastu lg satu masalah..
sape plak nak kejut aku pagi2..
nway spike..thank you for the lunch ya.
lebiu spike~~

p/s: si dd ngan spike ni ade bincang2
pasni nak msk sup belut pulak!
no! aku xnk terlibat!

1 comment:

PN.SaL said...

hahaha...ko takut meow ke mas..huhu comel aku nk sekor