amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, January 7, 2010

pandai plak ko teka eh!

aku ade cite hot!
baru je jadik ni..
baaaruuu je nih..
aku trus taip.

aku peot!
makanya agak gatal dan sengal2..
*ye la..disitu!*

aku pun kasik tau mmber aku si linda ni..
secara agak sorok2..
tp ms tu nizar ade kat tmpt die.
kunun tkut die dgr la..
ahha ye! nizar adalah lelaki.
so sebgai perempuan aku kunun2 malu2 la..

aku: weh linda! gatal dow! *die paham wlpn aku xbtau ape yg gatal sbb sblm tu aku dah btau die*
linda: ko beli la tu..sabun tu. ko ade pkai x?

tetibe..

nizar: ala..beli la yg pencuci sirih tu.

**aku n linda pitam!

2 comments:

Mamavouge said...

hahahaha..komen nizar agak gerun dowhhh aku hampir pitam..nasib xbatal air smyg aku time tu...
siot je nizar

Wanie said...

Mast, blog ni mmg boleh di'komik'kan la... Lawak giler!