amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, January 18, 2010

membersihkan habuk itu

wa..dah berhabuk la ini blog..
a quick update from the office..

thursday tu bile dah gembira dpt mengonline kan diri dgn riang dan tanpa halangan..
ari jumaat pun bwk lappy lg gi opis. and aku rase everyday pun akan ku heret ini aaron.

oh btw..

my aaron ni tgh xsihat. sumthing wrong with the screen.
mcm blink blink.. oh damn!
tp xpe..nnt i anta gi centre..

meh sambung..

lunch ari jumaat tu gi amcorp skejap. xde motip. saje nak berjalan.
terpekenan kat satu baju tu. macam cumel je. tp setelah berpikir..
NOOO...
sabar mast..sabar.. hujung bulan ni je..

mlm tu plak gi melayan ADNAN SEMPIT ngan my sibling n cousins.
hahha! lawak weh. sumpah.. cerita die adalah lambat sket. tp mcm x kesah sbb die adalah lawak bodoh.. ngeh ngeh ngeh..

saturday plak..
seperti yang dirancang. aku n hani berjimba di putrajaya.
xde arah tuju.. saje jln2..

otw tu lalu depan uniten. nampak deretan kedai2 goreng pisang yg satu ketika dulu menjadi tempat persinggahan kitorg. terigt lak zaman2 ILSAS aku dulu.

melayan cendol n rojak. pastu terus gi alamanda.
well..kate pun xde arah. xde tujuan.. masuk dr satu kedai ke satu kedai..
cuci mata sajork.. tp TERbeli 2 kemeja. hurm..x sengaja doh!

amik2 gambar sket. pastu pas isya' kat masjid putrajaya tu..
kami pun pulang ke pangkal jalan.

weh!

mase nak semayang tu aku kena pakai jubah kaler pink dlm kwsan masjid.
maybe sbb baju aku x mengikut spesifikasi..
haha!

rasa macam nak konvo la pulak. sib baik aku xterlentang kat tgh2 masjid tu.
lantai licin. aku xstabil.. dgn slipa licin..dgn jubah terbuai2..
ape perlunye jubah tu kaler pink???? marah tul aku!

aku ade berita gembira tuk kamu kamu dan kamu!

ehem ehem..

pada hari AHAD hari itu..
aku BERJAYA mendudukan diri di rumah tanpa kuar berpoya2!!
yeay!! pencapaian yg membanggakan!

tp sumpah..!
nak termuntah darah aku mengadap internet je 24 jam!
dah la sorg.. hujan lebat plak tu..
guruh n kilat sabung menyabung.
cesssss....

aku tetap paku kan bontot aku di rumah.

tahniah mast utk itu!
*clap clap clap!*

p/s: ahad aritu adalah bday hazwan.
and hari ni bday nizar.
Happy birthday to korg berdua!

1 comment:

fasha comeback again said...

blogwalking friend. with a sincere smile, smile again is a sincere and follow my blog please ;)
follow my blog..
follow my blog..
follow my blog..