amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, January 13, 2010

mengadu domba ttg kerja

baru 2 hari keje utk minggu nih..akudah kena mengadap 3 issue.
hish! malas btol kalo ade issue2 ni.

1. kne jwb observation audit tu. yg aku xtau cane nak terangkan. n bos aku pun xde idea nak jwb. well...kne la pch otak same2 pasni.

2. email yg aku anta kt one of customer tu ditarik balik. sbb they called my manager n raise some issue. aku x clearkan lg benda ni ngan boss aku. xsabar lak nak tanye esok! bnyak peel la customer yg satu nih.. yg lagi buat angin.. boley plak die msg aku..

'mas, ade diary free x?'

kepala hotak ko free! tapak kaki aku free..mau?? settlekan la dispute ni dulu ngeng.

3. status report tuk board meeting pun satu hal. figure x tally ngan last meeting. dorg salah amik data last meeting. so this time dah kena menjawab ngan MD aku. try call him td tp xangkat plak. so we'll see how it goes tomorrow.

aku balik td pun agak awal. mls nak dok opis tu td. i need fresh air. cewah! sampai umah tertido. sampai kul 12. tu yg aku hidop lagi skang ni hah. aku bgn td kain dah siap berlipat. sti mak aku yg lipat. si kecik ni mls. sian plak kat org tua tu. haha! wa tertido ar mak. mmg ade niat nak lipat td..

ape la nak jadik esk. adeh. bile nak jumaat nih?

** mast sedang sakit perut **

No comments: