amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, January 3, 2010

rumah habuk..aichhoomm!

aku kembali bersiaran dgn berbaju terbalik.
hikss! mls la nak betulkan..
huwaarghh..!! agak mengantuk..

aku nak berkongsi nih..
sekadar berkongsi cerita ..
xde motip pon..
saje nak cite..

mahu tahu?

tidurku seringkali terganggu sejak akhir2 nih..
mmg la tetap bgn lambat..
nama pun weekend and cuti kan.. perlu ar tido lame2..
tp tidur xnyenyak..

bunyik bising..
mcm2..
gerudi la..
ketukan batu la..
drill dinding sane sini la..

aku pejam je mate kuat2..
rapat2..
aku perlu rehat yg cukup!
paksa diri tido~~

zzzZZZZZzzz

bile turun bawah plak..
rumah mcm tongkang pecah..
berhabuk..
debu..

rimas!

aku dah jadik batuk2 dah..
ayah n mak pun same..
habuk dan debu tu kan x bagus..
kesihatan aku bakal terganggu kalo lame2 cani..
hish..

bile la semua ni nak berakhir..
adehh~~

- sila percepatkan proses ini -

No comments: