amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, January 23, 2010

10 things i wish to have/do rite now - 1:25 am

1. makan nasik dgn lauk sedap mcm ikan bakar ke..seafood ke... sgt lapar dowh! td lunch mihun je..

2. pg salon n blow rambut. tah bile nak kering nih..

3. check mata n to get my new glasses. mate ttbe rase kabur je nih..

4. someone yg bley massage badan ku ini. lenguh2 doh. especially pinggang. sah aku dah tua!

5. bergolek2 riang tanpa perlu menaip tapi ape yg aku pk kuar kat blog. gitew..bolehkah??

6. mcm nak buang cover kat keyboard laptop nih sbb
SUSAH nak taip!! tp sayang..baru je beli.. trpakse lyankan aje..

7. mcm nak trun bawah nak carik BBQ set aku kat mane. dis sunday ade picnic! yippie~~

8. start packing for bangkok trip with girlfrens. owh..so excited! cant wait..cant wait!

9. rase mcm nak beli kereta plak tgh2 mlm ni..adoi..when can i have my city ar?? phew~

10. nak jumpa gorjes n kachak. i'm sure the kachak still tgh melepak. n gorjes dah membuta!

all of it is doable and possible except for no 9. haih! apsal la mahal sgt harga sebuah kereta? kalo jual 2 rm10 kan senang. 100 kereta aku beli. hikss!

later dude!

No comments: