amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, January 9, 2010

the list

aku selalu..

1. paksa diri aku utk bgn pagi dan pergi keja dgn riang.
2. melayankan je ape org kutuk2 or kata2 aku sbb aku tau sbnrnye dorg admire aku.
3. melayan org ikut suka hati aku sampai org sng prsan aku suke die.
4. bangun pagi dan tidor balik.
5. fikir benda yg merepek2 yg x masuk akal.
6. pergi kerja dgn mata separuh terbukak.
7. berangan jadi kaya raya & boley beli ape aku suka.
8. bercita2 nak jadik wanita sopan.
9. rasa nak lempang muka org yg ckp blkang. coward!
10.fikir camne nak balik ke masa silam.

aku adalah benci..

1. hujung kain baju kurung basah n terkena kaki aku sikit2. yuckss!
2. bile tgk muka berminyak2 dlm gambar.
3. nak melyn org yg suka mengarah2 wlpn sbnrnye die mintak tlg aku. babi!
4. tgk lelaki baru pas shave or ptong rambut! urghh..dont like!
5. bila aku ngantuk tp xbley tidoo..*mcm skrg!*
6. bila nak stapler..tp ubat stapler abis. shit!
7. kena mengadap org yg aku xsuka tgk.
8. org paksa-paksa & kongkong aku.
9. gelap! tlg psg lampu boley x??
10.kalau ade rasa taugeh dlm makanan. spoil la~

No comments: