amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, January 12, 2010

kantoi itu aku

Korang pernah x buat satu salah ni..pastu esoknye dah kantoi?

Aku pernah!
Hahah!!

Smlm aku stay back kat opis. Pastu manager aku panggil tnya pasal satu benda ni.
So aku kate la aku dah response. Padahal nan ado!

Hahhaa!

Aku pun xtau apsal aku kne kencing itu org.
Tapi maybe sbb aku rase mcm dah lame je dispute tu kan.
Anyway..whateva the reason is. Mmg salah aku la.
X patut kencing kan.

What I did..
Aku cepat2 balik kat tempat aku and reply that email.
Tp ade skill tau.
Aku reply email tu diantara email2 yg recent.
So that die x prasan! *aku dah rasa terel sgt dah tu!*

Tp hari ni..
Aku masuk opis..
Si Nizar btau yg manager aku swuh tarik balik that email.

Maknenye die bace la!

And the best part.. die tau la aku tipu die sikit smalam!!

Hahahahhhhaha!

Org yg xbiase tipu ni senang kantoi kan kalo tipu..
Hish!

Okey skrg aku nk tanya..
Sape nak ikut aku serah leher utk dipenggal oleh beliau???
Ko nak ikot?

No comments: