amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, January 6, 2010

kalau aku..

lately bnyk sgt benda yg berjoget2 dlm otak aku..
and i need to flush it out by writting it here.
while driving td aku terpikir..

ape akan jadi kalo aku adalah tali pinggang keledar?

ntah la..
ttbe je terpikir..
mcm syiok kan..?
aku rase kalo aku adalah tali pinggang keledar..
i'll enjoy it. becozz..

- dekat sgt ngan tetek org! haha! syiok kan? lagi2 stok yg tilam bono tu.. hai kak et! hikss!

- pastu keje mcm simple je. bile drebar nak jln..baru la peluk drebar tu. tu pun slambe je landing kat tetek. cube kalo jadi org..ko main landing2 kat tetek org. alamatnye berbirat la blakang ko kena libas!

- jadi tali pinggang juga adalah menarik sebab bila kereta di parking oleh tuan kereta, maka dia boleh berehat2 sambil mendengar radio mahupun mp3 player didalam kereta itew..

- ape lagi ye? hmm..sbgai tali pinggang juga..kita akan rasa dihargai. lagi2 org yg suke hias kereta. mesti die akan sarungkan si tali pinggang itu dgn gambar kartun2 ke..xpun racing kit ke. ha! sape kate tali pinggan keledar xboleh melawa?


*i'm taking a break menjwb phone call from abg bomba*

kembali di hadapan lappy..
ayat berputar -putar dlm kepala..
jari2 menekan keyboard..

*terbatuk kokol dgn kuatnye!*

aiembek..

ape perasaan aku sbg tali pinggang kalo drebar x pakai seat belt?

- sedih : rasa x dihargai; xdpt duduk dekat tetek! haha!

- seronok : sbb xpayah susah2 regangkan diri utk peluk org. dpt rileks sambil bermain mata dgn stereng kete tu.

- terkilan : sbb tuan kereta dah tercampak keluar dr kereta akibat xpakai seat belt. eh...instead of kesian..maybe padan muke lbh seswai. hihi!

okeh..ape lg akan jadi kalo aku tali pinggang keledar?

....
......
........

ntah. otak terhenti.
batuk kokol serang lagi.
setakat ni je la imaginasi biol aku ye.
mahu melayan kokol di tekak!

p/s: haish! xkan la kesan karoke ari tu x abis2 lagi??

4 comments:

PN.SaL said...

ni ke yg ko duk taip spnjg td 2..alahai..mas2..ape la nk jd ko ni

Anonymous said...

apsal tetiba aku dikaitkan. motip??? Bkn baka ker??


-kak et-

Anonymous said...

haha..xabes2 cite tetek..

view said...

mast=hantuk tetek!~