amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, January 10, 2011

Arab pegi sogo?

Yeay!
Ari sabtu ahad adalah syorgaaa..
Cakap sekali lagi..
Syorrrrrrggaaaaaa!!!

Sabtu tu macam biase la. Aku tido mcm mati. Celik mate..tutup balik. Bangun sket.. Tutup balik..

Cuaca dah la sejuk.. Memang mengiurkan utk tido.. Nyum nyum nyum! Padahal mata bukan ngantuk pun. Cume bile tgk adik aku kat sbelah tido lagi.. Ko igt aku nak bangun?

Jeles woh!

So aku tidor lagi. Pastu bile aku terjaga lagi, adik aku dah bangun, aku tido lagi jugak! Hahhaha!

Dasar kaki tido~

Cadangnye ari sabtu tu mau ke bookstore. Tp dah aku bangun lambat. Lepas maghrib baru nak gerak.. Mmg x sempat la kan.. Takut terkejar2. Sudahnye.. Ke time square la kito~

Jalan2 xde arah. Sudahnye masing2 menyoping selendang dan purse. Yg slebihnye.. Makan le. Aku carik wendy's. Bile dah jumpe, potato plak abis!

Cis bedebah!

Tp xpe. Fries mcdonald pun dah mengiurkan.. Setapppppp!!!

*menangis tgk peha yg mcm tiang gol!*

Ramai gile mat-mat ngan minah arab. So kesimpulannye disini adalah.. Lifestyle aku n adik2 aku adalah spt org arab sbb shopping masa yg sama dgn arab.

*pose betulkan purdah!*

Eh tapikan budak2 melayu yg dtg time square ni sume dressing pelik2 eh. Heran aku. Ade tu yg jln terjingkit2.. Ade yg pakai baju yg pelik2. Die rase abis vouge la kot. Tp aku tgk mcm x siap je..

Ish ish ish...

Budak2 zaman skarang. Mcm-macam! Tgk mcm aku dulu.. Xdenye nk pakai pelik2.

Pakai seluar track ngn tshirt sampai lutut je. Gambar donald duck sebesar alam kat tgh2 baju. Campur slipar jepun pastu jalan kat sogo! Abis grand dah sogo tu dulu..

Kao adoo??

Okey la. Dah nak sampai. Sape swuh korang bace? Cite aku ni mmg sumenye xde motip. Ini isi masa lapang dlm kereta nk pg meeting je ni..

Muahahaha!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

arjuna cinta said...

jom tido??