amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, January 2, 2011

Mr singa7~

#21

ohho!
lepas jalan2 kat orchard road, terus nak pegi makan kat Newton.
tp otw to taxi stand tu, aku pass by kedai perfume.

so decided to stop over and have a look.
Actually my friend ade sruh tgkkan perfume.
if kat KL the price is A.. skali masa aku tanya tu, the price is B!

beza gila price die..
which is cheaper la kan..
tambah lagi ngan post chrismast sale lg..

one of sale yg bley buat jantung jatuh. 80%!
so i've just grab one for her.
mase tu aku mcm dah tergoda nak beli satu for my self..

tp..pikir punya pikir...
yang kat umah pun berlambak gile...
x abis2 pakai...
tu belum masuk yang aku beli miniture mase pegi KK tu..

makanya...

batalkan aje niat tu!

#22

eh! sebelah kedai perfume tu ade kedai ni la...
ade sape2 nak order??

:p

#23

now on the way to newton...
seafud kat situ adalah best!

#24

burp!!
sumpah sedap..
we had tomyam campur + daging blackpaper + ikan pari bakar and udang cereal.

i tell u...
udang die besar bagak!
ikan pari tu...sedap jugak la. but my kazen said lembut sbb die fresh..

maafkan aku~
gambar x dapek nak amik..
sampai je terus mcm pirana!

selalu kite makan butter prawn kan in malaysia...
next time i wanna try cereal prawn.

#25

now dalam teksi. mau pulang rumah..
plan nak gi tgk movie mlm ni adalah cancel..

my uncle is not well..
so end up home sajork..

but ok jugak..
aku pun dah penat merayau.
ngantuk siot.

just imagine...
hidup aku bermula seawal jam 6 pagi tadi!
amazing~~

later peeps!

-end of day 1-

No comments: