amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, January 7, 2011

kenape eh?


Itu adalah aku untuk hari ini - Friday..

Sungguh sopan bukan?
*eh kenapa hari jumaat org slalu pakai baju sopan2?*

black maxi..
blue scarf with black inner..
carrying my red wristlet..

tapi!

bile dah sampai opis baru aku perasan yang...
aku terpakai sport shoe yg aku beli aritu..
just imagine, sport shoe ngan maxi... hurmm~
dari jauh memang nampak okey je..
tapi bile tgk betul2...

hmmpphh!

malas aku nak cakap..
tah sape la budak baju itam pakai sport shoe tapak hijo+ pink pegi keje tu??
tak cukup ngan kete hijo...
sampai tapak kasut pun nak hijo..

Haish!

salah sorg opismate aku bilang ini pada aku..

"akak tgk ko dah abis ayu dah hari ni. dgn jubah, tudung.. sume ayu la. tapi bile tang kasut... dah macam ronald mc donald!"
denggg~~~

No comments: