amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, January 23, 2011

Habih camno?

Weekdays.

Kuar umah pegi keje pagi2..
Balik keje mmg kul 5 lebih..
Tapi selalu xdenye balik time tu..
So sampai umah dah tentu malam..

Sume org kat umah dah siap makan dah..
Kalo x makan lg pn, lauk sume mak dh siap masak..

Aku dtg makan.. Tu kalo rajin..
Kalo x, terus naik bilik n malas nak trun balik..
X makan pun..
Mengadap laptop..
Main hp..

Cukup time, tido..
Esok pagi bgn balik n pegi keje..
Pastu akan ulang balik cerita yg tadi..

Weekend.

Bangun lambat..
Ganti tido!

Turun bawah mak dah siap masak tgahari..
So, makan..
Perut kenyang, lepak tgk tv..

Malam sket kang, dtg idea nak melepak..
Pegi la lepak..
Kalo x dgn kwn2, ngan family pn bole..
Makan kat luar, paling x pun, tapau.

Lepas makan, tido..
Esok bgun lambat lagi..
Berjimba2 lagi..
Sampai malam, tido..

Dah hari isnin..
So smbungla rutin weekdays..

Itu la life aku basically.
Cube btau time bile yang aku nak masuk dapur, masak..
Time bilenye aku nak pegi pasar, beli ikan..

Jgn swuh aku bgun pagi..
Xmo la.... Ngantuk weh..
Tlg paham..

Haha!
Habih..camno nak kawen kalo rupo itu??

*sigh~*

P/s: korang mcm aku tak?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Wanie said...

Weekdays je sama! Weekends x sama! Uhuhuhu....