amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, January 13, 2011

buddies

zaman sekolah dulu, aku ade group aku.
name group aku buddies.
ecli dalam kelas ade 3 group.
buddies, pagirls & re4mac.

setiap group ade peel masing2.
kalo pagirls tu dorang ske isu2 gepren & bopren.
kalo re4mac plak sibuk abg angkat and publisiti.
kalo buddies, hidop ktorang satu group adalah mengenakan group yang lg 2 tu.

mcm2 benda bongok kitorang buat.
and buddies jugak adalah org tengah.
kalo re4mac marah pagirls, die cite kat kitorang.
dan begitulah sebaliknye.

tp dats it la.
tukang dengar je.
xde output pn.

yang bestnye, kalo ade aktiviti kelas.
3 group ni akan bersatu. cewah!
dan seperti biase, we won everything.
sgt syiok la igt zaman dulu!

anyway!

tu bukan sebab aku taip ni.
*ye...sekali lagi lari topik!*

buddies ni ade 5 orang.
aku, lin, lina, nisa & ejah
cukup 5.

macam korang tau, aku lin n lina mmg la selalu jumpe kan.
nisa ngan ejah jarang sangat.
sebab masing2 ikut suami.
nisa kat serawak. ejah kat kl jugak tp ssh jumpe org dah ade anak nih.

but somehow we manage to meet up last tuesday.
nisa skarang tgh pregnant. so balik kl sbb nak pantang kat sini.
dats y kitorg jumpe. ejah je x dapat join.

bile dgr nisa pregnant, sume igt die dah berisi ke hape.
tapi nan ado!
minah tu maintain kurus mcm dulu jugak.
perut pun kecik wlpn dah nak 8 bulan.

kitorang lepak kat secret recipe.
i'm soooo full sb tghari tu lunch chillis tu.
so makan kek je. tapi 3 kek la!
hahaha!

kate pun gossip session.
mane cukup satu kek.
sambil cerita, mulut pun kena mengunyah jugak.

selalu kuar ngan lin n lina with all the pandan.
so cerita adalah lain la.
bile dah lepak will buddies je... we gossip different story.
sgt cool je aku rase. should do this more often.
sementara nisa still here in kl.

here some pic yg sempat amik.
gambar berempat terlupa nak amik.
bile nisa dah balik baru teringat.

maafin~

itu cara bakal ibu mendengar gosip ye..

nisa

lina

ape je yg aku ckp ni? siap moncong2. gile joyah!

lina.mast.lynn
p/s: mase borak2 tu, seem sume dorang ade problem masing2. tapi bile sampai turn aku, ape problem aku? so aku rase sedih sbb xde problem yg aku boleh share ngan dorang. tp kalo cerita bongok2...memang banyakkkkkk~~

No comments: