amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, January 24, 2011

saya suka....

 berangan nak jadik photographer..
 menari sorang-sorang kat tengah2 jalan..
 jadi kepochi secara kecil-kecilan...
 makanan!
 makanan lagi~
pura-pura rajin belajar

 pura-pura pandai masak padahal nan ado!
 makan walaupun ayah dah bilang...pegi semayang!
 amik gambar lepas bangun tido, sbb perasan natural beauty..
 suke minom kopi...nyummeh!
 suka buat ikut suka saya. bawak toy dalam meeting...
 makan nasik lemak tapi xmo kacang tp pura2 suka kacang lalu amik gambar..
 makanan sedap mcm popia diatas~
 kasut!!!!!
 perasan model amik gambar sendiri..
 meatball ikea...sangat!
 kan saya dah kata saya suka makanan...
 juga suka donat2 yg berkolestrol tinggi...
 suka berenang sorang2 mcm memerang..
 kepochi. nak amik barang dari orang pun sibuk nak gosip2..
 kawan2 saya sbb dorang bongok buat saya kelihatan seperti mogly!
x tolong kawan saya sebab saya lagi suka kamera...


itulah saya~~
ko ade masalah?

3 comments:

Wanie said...

gambar paling lawak - mogly
gambar paling sedap - popia basah...sedapnyer mast. belikan!

arjuna cinta said...

saya suka....kamu

tiada masalah kan??

arjuna cinta said...

gambar no.8 - tawadduk gile kao menjamah makanan. hormat org semayang oii..hahaha

gambar no.9 - fuyyooo..dah mcm hanis zalikha aku tgk