amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, January 7, 2011

hadiah terbaik

hari ni besday adik aku cipan!
yang ke 16.. ish sikit gile umur ko.
bosan~~
*matila sbenarnye dengki!*

-cipan-

ucapan aku kat die dlm FB yang mungkin menyebabkan die pengsan 7 kali..

" Epi besday adik along! Anti along ati atik arung etek anti-antik!"

yang bermaksud:

happy besday adik along *ni kalo korang x paham mmg bongok la kan..*
nanti along kasi adik sarung tetek cantik-cantik!

huwahaha!

eh! tapi betul la.. umur macam die skarang ni la kena ade bra santek2. yang elok2. baru bagi full sapot..kalo tak kang... gelebeh je. org elok tetek bulat. die panjang mcm timun.

maw??

aritu aku gi bandung pun aku blikan pompuan nih bra.

hahahah!

asset penting tuh.
ucapan lain seperti panjang umur murah rezeki, belajar rajin2...
itu sume dah basi.

baik aku menjanjikan sesuatu yang berguna utk masa depan die iaitu
bra..
untung kan dapat kakak mcm aku? kan kan kan??

ni lagi satu...bile la agaknye besday budak dalam perut nih? jeng jeng jeng!

1 comment:

arjuna cinta said...

*pengsan..