amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, January 11, 2011

Wondering

Is there any different between:

Doing wrong

&

Doing something not right

*Huge question mark*

Any comment?
Aku malas tul bile dah start terpikir benda2 mcm ni..

Kak sham, wani, nizar, arjuna cinta, mama, pn aisha, ain ilyana & whoever's reading..

Any comment?
;)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

arjuna cinta said...

waduuhhhh..kenapa pikirkan benda yang pusing kepala? alam dunia ini, tiada siapa benar dan tidak siapa salah..permisi dulu ya..daaa..

Anonymous said...

Doing wrong or doing something wrong.......ermm semua org wat salah kite kn manusia...kalo perfecto itu suda malaikat namanye :) kak s

Wanie said...

Ermm...aaaa.....hmmmm..... Kenapa soalannya susah sgt?? samalah maksudnya. Toksah pening2 lagi. Kita pikir lain yek.... :)

ain ilyana said...

Doing wrong

&

Doing something not right

wah! susah ni kak mast. fenin2..tapi saya cuba jugaklah cari perbezaan dikala tension keje berlambak di opis.

doing wrong- buat salah
doing something not right- buat sesuatu yang dengan tak betul.

maka apa yang boleh saya simpulkan disini adalah, buat salah itu buat sesuatu dengan tak betul.

eh??dah tak berjaya nak bezakan pulak dah! hahaha.

saya gagal dlm menyelesaikan misteri ini~haish!

Anonymous said...

doing wrong - buat sesuatu yg salah
doing something not right - buat sesuatu yg xbtol...

so,kesimpulannye doing wrong ni memg dah taw salah tp wat gak.
n doing something not right ni,buat sesuatu yg kita xtaw salah ke btol,bile dah wat baru taw salah..

* juz opinion.....