amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, January 1, 2011

Mr singa6~

#11
I'm in the bus. Heading to bugis street.
Kat luar baru lepas hujan. So sjuk sket. Xde la belengas..
Oh!

Tadi berjaya mendapatkan tiket pulang.
Monday morning.
Terpaksa la cuti. Really need knak2 tu pnye help to look after my FM cargo. Haih!
Sorry kawan2.

Puas carik tiket balik esok. Tapi xde.
Sume full.
Ramai plak org mesia ni dtg sini and mau pulang same date ngn aku.. Cisss..

#12
Jauh jgk yek. Dah bih kurang 10min dlm bas. Xsampai pun lagi. Aku adalah mengantuk. Sejuk2 ni..
Huarggghh~

#13
Eh lupe mau kasi tau kau..
*okeh aku berangan jd singaporean!*
Kat sini x boleh smoking sesuka hati kau.

Kalo nak smoke kena dok dlm kotak..
Xboleh gerak mane2..
Kena abiskan rokok tu dlm tu..

Haha!
Lawak dow!

Aku tgk mcm bangang je org2 tu tadi..
Kalo la kat malaysia buat camtu..
Habis penuh kotak tu..
Sbb most of malaysian are smokers!

#14
Pergh!
Bugis street..adalah sumpah ramai org!
Kak ita said, mmg hari2 mcm tu. Bukan sbb arini wiken..
Aku sgt suke dgn most of the baju!



#15
Qi ji. Makan popia n otak2. Taste so gud! Popia die different ngan kite. They use petis as the sauce. Mcm kite gune chili kan.. A bit weird. Sbb kte mkn petis ngn laksa. But taste gud okeh..

Otak2 plak..its not as red as our otak2. Warna pucat je. Tp pedas. And ikan die pun terasa. Ok fine..maybe korang kate aku glabah nak puji2 mknanan kat sini. Tp its true..
Nyummeh!

#16
Rite after bugis makan. We went to bugis junction. Sgt cool. They retain the old building kan..pastu jadikan one big mall..

Kirenye..bile ko masuk bgunan tu, ko boleh nmpak banggunan lagi. Kire mcm bangunan dlm bangunan! And the bangunan dlm bangunan tu bukan satu.. Banyak!

Ok forget it! Aku malas nak terangkan dah. Biar aku sorang je la yg paham..

at bugis square + bugis junction etc! super huge!
#17
Ni kat mrt station bugis street. Org ramai yg amat. Escalator dorang ni adalah laju ye..
Aku igt kalo org yg jln slow..mmg boley jer tersungkur. Hahaha!
Oh btw, ni mau ke orchard road.

#18
Gile!
Aku gile!
Kasut adalah 10dollar ajer!
Cun lak tu!

Tapi kaki sampan mcm aku, saiznya udah abis!
Damn!
Sale plak bukan mcm kl yg kena mintak saiz kat org. Ni stok amik sendiri..

Syorgaa!!

#19
Eh!
Lupe nak cakap.
Building ni name Ion..

Kalo ko pandang atas kan..nampak mcm ade ikan berenang2..
Mcm ko dok dlm fish tank!
Skali aku nampak penyu besar punya bayang2..lalu menjadi jakun dan menjerit sorang2..

Gilo!

#20
Hey uolss!
Christmast decor kat sini best weh!
Ade very tall chrismast tree..

ni kat depan ion mall..sgt syiok!
Pastu,
That road..all blue.
That road..all pink.

Mcm junction kan..
Kan ade 4 simpang..
Setiap simpang tu kaler lampu lain2..
Cool!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: