amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, January 3, 2011

Mr singa8~

#26

2nd day pun bermula..
Aku bagun pukul 10 harini..
Terelkan?

Mane penah ari ahad aku bgn time nih!

#27

Had roti pratha as bfast. Pastu melangok depan pc.
Online.. Lyn blog.. Survey2..
Today rase mcm nak beli sport shoe..

We'll see how la..

#28

Kul 1.30..
And bergerak..
Today jalan2 naik kete..

Kak anne drive. Nas pun join skali walaupun sakit perut. Dipaksa oleh kakaknye..

So..today..
4 ladies in da house!

Destination : queensway!

#29

Aku dah cakap dah!
Penat kawal perasaan..

Terbeli 2 sport shoes!
But not really a sport shoe la..
Aku kan serampang 2 mata..

Aku beli black one..
So that I can wear it to work~

#30

Now lepakking kat mcdonald sementara tgu the other kazen datang. Aku order milo ais small..

Skali dpt yg saiz mcm medium kat KL.
My kazen plak order medium..
Skali aku tgk..eh..itu large..

Dan begitulah seadanya..

kiri tu medium, kanan tu small...

#31

Gerammmm je aku tgk swimming suit.
Sume sport attire pun ade..
Yg ni aku rase x murah sgt la..

Nike track suit 25 dollar..
= rm60
Bih kurang kat mesia je kan?

So..I don't buy..

#32

Now heading to far east mall..
Lalu kat satu tempat tu..
On my right is singapore port..

Aku x tau la..
Mcm otomatik je kepala aku pusing excited nak tgk port. Gilo..

Jiwa shipping kah??

#33

Now we r at far east mall..
Mau carik perfume..
Jgn risau..
Aku akan kawal perasaan..
Ni utk org lain..

#34

Damn!
Gagal kawal!!

#35

Weh!
Aku teruja!
View adalah superb!

Malas mau report..
I wanna enjoy the breeze..

Oh btw, ni kat marina sands bay!

#36

Alamak!

Aku call ayah tadi..
Btau esok aku baru balik..
Lepas cakap ngn die baru terigt yg tuk bbdk kat umah tu aku x bli apape pn!

So.. Cargas la ke chinatown..

#37

Sume settle!
Mau balik packing..
Esok pagi pulang!

Yippa!

-end of day 2-


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: