amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, October 12, 2009

being me~

aku tgh terbang..
xde arah..
pk pasal perasaan and tanggapan org..
penat dowh!

aku suka jadik diri aku..
bebas je nak buat ape..

satu ketika dulu la kan..
aku xpernah pedulik ngan hal org..
gi jahanam ngan ape dorg nak pikir or rase..

tp tu dulu..
darah muda kononnye..
wlpn org kate xbaik..
aku happy ngan life aku..
itu kan life aku..
jgn nak masok campur okeh?

sekarang..
aku mula pk sikit2 perasaan org..
mula utk ambil positif tanggapan org..
tp ape yg aku dpt?

sakit kpale je..

happy?
happy jugak..still..
tp ade perasa tambahan..
iaitu..

keliru. noktah!

tanggapan org kat aku ni kdg2 buat aku rs keliru ngan diri sendiri..
betul ke x aku buat ni?
patut ke x?

hurmm..
camne ek?
mungkin aku kena jadik cam dulu kot..
persetankan mereka itu..
wahahah!

akan datang..
xde sape yg tau ape akan jadi..
esok lusa ntah2 kite mati..

ok..skarang aku dah ade jwapan..

hidup skali je kan..
aku patut live my own life..
sape2 pun jgn sebok..
kalo dorg sebok jgk ngan tanggapan2 dorg tu..
aku lempang!

:: i warn u..jgn sebok..! ::

mast will always be mast..
hehe..
and the best part is..
im mast..

u r not mast..
dont give a fuck..
get off me okeh!

lalalala~~

ps: cubaan utk memadahkan ayat2 aku..tp cam susah n gagal je.. korg rase camne?

2 comments:

~~ LiNdAsHaH ~~ said...

spike nape ni?smcm je aku tgk entry ko ni..listen here...aku kenal ko dh lame and want to let u know...I LOVE YOU THE WAY YOU ARE!!!!!!!!!dont u ever dare to change!!!!! YES MAST WILL ALWAYS BE MAST...ur so special...ur one in a million...just trust me..let those people say whatevetr they want to say..ur just the best the way u are....

M A S T said...

hikss..
aku cuba utk bermadah2 je la..
tp gagal. hahha..
btw..i'm living fine here..