amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 13, 2009

sekali lagi~

cukup utk membuktikan aku boring dlm training ni..
ni dah entry ke tiga!

masih bersiaran dari dlm classroom nih..

"KITE NGANTUK. WA! WA! HELP! "
-ainul-

tu dari jiran aku nih ha.. slamber je conteng kertas azimat aku yea!
ciss...!

sume org dah ngantuk. mkn lunch td lauk sedap. beryani beb!
burp kenyang!!

aku jugak ngantuk..tp xsemengantuk jiran aku nih.
sebab aku kena present tadi. bajet2 segar la kan nk dgr org lain plak present.

aku kan rajin menggoreng. habis! satu room ni aku goreng td. sib baik x hangus. bukan ape, aku x involved langsung dlm perbincangan dorg td. xde satu pun point dr aku. sbb ngantuk tahap gaban time tu..

so..
kunun kunun nak menebus dosa..
aku present la.

Weehoo!!

No comments: