amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, October 1, 2009

masih menyorok..

arini mcm biase.. lambat sampai opis..
keji kan? hahha! bgn lambat..dlm kete smbung lg tido..
untung jugak ayah aku nak anta aku gi keje tetiap ari..bley tido.

sampai je opis..terkejar2..
ade benda aku kena siapkan.. banyak lak tu..
yang lagi best..arini due date!
argghh!
naik krem otak aku td..
gatal lak tu kepala sambil wat keje.. *xfokus!*

dlm sibuk2 tu..otak aku nih..
igt benda lain skali..
ade kawan aku nak kawen dah! yeay!

kalo tgk tuan badan.. ish ish ish..
org lain pun musti kurang percaya..
tah ye tah tak budak nih nak kawen.. sbb ske memain sgt..hikss!

tapi dlm memain2 die tu..
ahli bomba okeh!
pandai padam api.. pandai potong pokok..
ingat die x tuff ke?? huh! tuff taw.. ketul2 gitu..

bakal isteri die name nozi..
aku ske tgk dorg.. nmpak mcm sling memahami..
itu pndapat aku la..
kalo dorg gado tu.. xtau lak aku.. very sweet couple!

lepas dah kawen ni..jln hidup dorg bakal berubah..all da best!
errmm..tp ape pun..aku tetap harap..
pas kawen ni dorg still lepak ngan ktorg di tmpat biase..
amed!!
satu tempat yang merapatkan kami semua..
kan kawan2 kan..?
and kt situ jugakla..semua plan2 kami dibincangkan..hurmm..
ntah la..satu tempat yg aku rase spesel tuk ktorg sume..

jamuan kawen utie tu pn..kalo bley die nak wat kat situ..
eh! memandai je aku! hahahhaa!!!

jangan pandang warung amed tu sblah mata..
gegaran mee goreng die leh buat malaysia ni terbalik tau!
nehii!!! aku xnak la mesia terbalik..ishk ishk..

besok nak kena keja lagi..hadoi....
emm..tp aku rase minggu ni mcm cepat je abis..
ritu kan aku EL..sumenye sebab mate aku xley bukak..
hahahaha! ditambah lak dgn urusan yg perlu diuruskan tu..
risau dow..
poyo x aku?? hahha!

sekarang ni aku tgh bodek ayah aku blikan nikon d60 tu..
akan tatapi..aku merasakan..
kali ini ayah aku xbersimpati pun dgn aku..
ini sume sbb aku dah keja..ishhh!!!
tnb xnak ke hadiahkan aku camera tu? kn aku khidmat cemerlang..

nak kamera tu woi...
nak jugak honda city tepi nih..
tapi tu la...mn aku nak curik duit? ko nk bg dwet kat aku x?

takpe takpe.. xnak kasik ekk..xpe..
akan aku dpatkan jugak benda2 tu satu hari nnt..
ucapkan selamat maju jaya kat aku cepat!


p/s : aku mengira detik penyatuan dua org sahabat
cewah! aku lak yg berdebar2
camno tu???
perlu ke aku nikah sekali hari ahad ni?
hikkss!

No comments: