amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, October 12, 2009

rasa itu..

untuk arini je..
mcm2 aku rase..

pergi keja : ngantuk
sampai opis : mengah - aku naik tangga sbb dh lambat
duduk kat meja : lega - sbb bejaya punch on time
pg breakfast : kenyang
buat kerja : fokus
melyn member opis : gile + gembira


mkn lunch : seronok + exited + malu (oh ye..aku tumpahkan kuah laksa)
balik lunch : kenyang
sambung kerja check email : sedikit pening

abis kerja : lega + letih sket
turun lif : takut sket - ade antu kat lif
jln g lrt : gembira - sbb ditemani *wink wink*
naik lrt : boring -
xde mmber sembang

mlyn mmbr dlm tepon : pelik + fun dgn cite2 die
berbalas sms : serba salah - erk! mengapakah? hanya aku yg tau. hikss
smpai rumah : mengantuk
tido : nyenyak


bgn tido : lapar
mkn : kenyang
surf internet : seronok!

:: mcm mcm rasa yg ada ::

see...
banyak kan perasaan yg dtg kt kite dlm satu hari.
tu belum seminggu..sebulan..setahun..

setiap perasaan tu ade sbbnye..
pandai2 la ko adjust diri ko supaya x jadik org yg perasan..
atau terlalu mengikut perasaan..
cewah! berpuisi rangga aku nih..

wlpn cubaan bermadah aku gagal..
aku akan cuba lagi..
sbb engkau ckp kat aku..

'xpe..ko cbe lg. mane tau pasni ok..xksh la wlaupn tpaksa memalukn dr sdr'

siot ye engkau..nak kena sekeh?
aku xkesah malu..sbb aku jrg rase malu..
ngee~~

eh ape aku cite nih?
ok la bye!

No comments: