amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, October 12, 2009

si gadis ayu itu bukan aku!

aku gigih mencuba sejak akhir2 nih..
cuba macam2 la..
nak jadi perempuan sopan la..
nak jadi sang puitis la.. *sang? mcm sang kancil je!*

tp yg bestnye..
setakat nih..
sumenye GAGAL!
ohh nooOoOOOOOOOOOO!!

haha..
dah kalo stok pompuan huru hara..
memekak2 amalan biasa..
apa ko gila aku nak jdik ayu?
mmg tak ar.....

hari ini..
aku sekali lagi cube jadik ayu.. cewah!
terlambat bgn tido td..
terus sarung bju krung yang tergantung.

aku tgk cermin..
wah! sgt ayu nih!


tapi..
masuk kereta ngan slipar jepun. damn!
ayu kah??
terpaksa pakai je heels dlm kete tu.. *owh! tinggi!*

semakin ayu kan aku?
berbaju kurung.. bertumit tinggi..
berbag tangan.. ber air liur basi eh tak!

hurmmm..
tuhan mcm restui aku nak jadik ayu ari ni..
wlpn muka xberbedak..
mata xbercelak..
tetap perasan ayu..

skali..
sampai opis agak lambat..
dgn heels n baju kurung..
aku lari naik tangga smpai tgkt empat!

bodoh! sakit pinggang aku..
hilang napas aku..!
sib baik sempat..agak berbaloi..

penat rupanya utk bergaya..
camne la org boleh bergaya tetiap ari..
pelik aku..
korg bgn tido kol bape ar??
mesti siap kemain lame..

oh yesss!!!

keayuan aku skali lagi gagal maase lunch td..
kau mmg bongok la mastura..noktah!

gembira tgk laksa..amik smpai hampir penuh satu mangkuk.
jalan pergi tempat duduk..
kepala sibuk tgk kiri kanan..nak mcarik lauk..

tibe2..aku nampak seseorg..
mcm kenal..
utk memastikan..aku pandang je die..
sambil kaki terus melangkah gi tmpt duduk..
tiba2.. gadis ayu ini ditegur..

kuah laksa tumpah sepanjang jln..
sbb aku pegang mangkuk tu senget..
oh! hampir je aku makan laksa tanpa kuah..
ahaaaakss! bongok kau kuah laksa!

sampai kat tmpat duduk..
bersedia utk makan..
sekali lagi kuah laksa tumpah..
kali ni atas baju aku!!

nnnooOOOOOOOOOOO!!!

abis aku berbau ikan..
kawan aku kate..nnt kucing makan..
ye..makan aku sigadis ayu..
sbb bau aku kan mcm ikan..
kucing kan mkn ikan..
tipu dowh..
kucing skang mkn friskis la..

bongok kn kisah aku..
mencuba utk jadi si ayu..
hahahah!!

esk..aku nak cuba skali lagi utk jadik gadis sopan!
doakan aku kwn2!!

No comments: