amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, October 14, 2009

short one

aku melayan movie dari kul 9 td..
ni baru abis..

total 3 movies..
all of it was great n relaxing movie..

1. confession of shoppaholics - ye..aku bru terhegeh2 nak tgk..
2. the ugly truth - nice jugak. love the doc dlm tu! encem!
3. the proposal - sweeeeeeet suke la sandra bullock wlpn cam dah tua sket!

ade lagi 2 cd xtgk lg. esk2 la aku sambung. mate dah berat.

owwhh!!
engkau have texted me td.. *sengih*


yeay!!

dah ok la tu kot.
bagosss..!

p/s: mau berangan sblm tido. lalalala~~

No comments: