amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 13, 2009

melayan gile seorg member..

satu room tgh fokus..
melyn instructor kat depan..
tah ape yg die ajar tah..
busan..

org lain fokus..
aku???

hurmm..korg tau kan jwpnnye!
aku kan suka terbang..
merata-rata!

meja bergetar tiba2..
oohhoo! hp aku upenye..
ade pesanan dr org kat meja sana..

" miss you.. 500 days of summer ada bran? "

dia ni gilo!
time aku mengantuk camni pun sempat nak bercinta2 kununnye.
cacat otak doh!
aku bukan awek ko la sengal..!
tp sebab bosan, aku layankan..

" miss u too. apsal xbrani lak. ko tu yg takot "

hah! puas ati?
kalo tau dek awek die..mati aku!
tp aku pedulik ape..bf ko yg gile..aku lyn je..

tgn aku kembali menyonteng. kertas kosong yang patutnye utk catatan..
skarg dah penuh ngan kecacatan yg aku lakarkan..

aku rase..
aku ingat..
ntah la..
aku prasan je kot..
yang aku skang dh smakin pandai bermadah..
kamu semua setuju x??

No comments: