amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 13, 2009

engkau marah eh? hikss!

aku buat flashback dlm otak aku..
terigt cite mlm smalam..

aku tgh pikir..
engkau still marah kat aku ke?
aku x sengaja la..
sorry eh engkau..

bile aku pikir balik..
aku rase aku tau ape yang engkau rase bila aku cakap cmtu..

haah!
sakit ati bile org kate ape yg kite xrase..

tp sumpah!
bukan aku x sokong ko..
aku cuma ckp ape yg aku rase je..
engkau jgn mrh aku lg eh..

tp smlm..
mmg engkau diam terus lps aku ckp camtu kan?
senyap..sepi..sunyi..

ko diam, tp aku sebok lagi nak kaco engkau.

'salah eh ayt ni? x suke? ok x cakap dah. janji! ;)'

ko diam lagi..
sudahnye aku tertido..
terjaga balik.. still diam..
x berbalas..

tp aku kan xmkn saman..aku sebok lagi..

'ko jgn diam, nnt aku igt ko mrh'

tunggu..
1 minit..
2 minit..
3 minit..

*ahh! mls dah nak lyn..ikut engkau la*
tp tibe2.. tiittt..tiittt..

'aku ok.cume letih je'

senyum =)

aku tau engkau x ok pun. tp xpe..
at least ko x nak aku igt ko marah kan??
eheh! syg engkau!
lalala~~

p/s: bosan la training nih!

No comments: