amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, October 26, 2009

kata2 semangat utk si gagah

ade kejadian ngeri tadi.
plot cite simple je..

lokasi : opis
pelakon : kami semua

1. jam 12, si gagah melangkah masuk ke opis..
2. semua tenang.. buat hal masing2
3. sampai satu ketika, masing2 terperanjat!
4. tergamam x kata apa.
5. aku? cuba mengawal tawa. sedaya mungkin!
6. di satu sudut, mereka mengilai mcm org gila..
7. aku angkat kepala. dan ketawa juga!!

maafkan kami abg gagah..
bukan sengaja mahu ketawa..
tapi..

err..

[sengih]

okey okey..
mesej ni khas tuk abg gagah.

sila la tabah..
sesungguhnya..
gigi baru kamu tu..

trend masa kini!

** cut! **

kisah ini x boleh diceritakan dgn detail utk menjaga privasi tuan badan..

p/s: mampus aku kena siku esok!

2 comments:

h said...
This comment has been removed by the author.
h said...

aku tingin nk taw sape dia..