amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, October 9, 2009

x syiok la wey..

org ptut hepi2 hr ni.. sbb opis aku buat open ofiz..
tp aku cam busan..

hurmmm!!!

lepak ngn org2 yg lbih tua ni mcm ssh sket nk pick up topic. buring r..

last time cam ok je. tp xtau pesal rini mcm rs busan. tried to mingle around for couple of minute..tp gagal la..

bbdk sengal yg slalu ade nih gi smyg jumaat plk. haisshh!!

apsal la rse nk mgeluh ni..

busan la nk mgadap prangai org2 nih. td pnye la brangan..smpi tmpah air. haha!!

yg sorg sbuk brgosip2..aku mcm blurr je. gosip topik x hangat. tp mate pndang si penggosip tu..alih2..

kelepap!

trlepas cwn dr tgn aku. abis bsh suar n krusi. then only i realize yg.. xptut aku dok situ..haha!

ade hantu bilik tu ask me to go out..

later peeps!

nk tdo jap. hikss!!

No comments: