amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, February 23, 2010

aku rase ko ni bodo sikit la..

sebab ko kate laki n pompuan xley jd best fren..
bg ko kalo baik tu mesti ade apape..
mesti lebiu2..xpun kena kawen..

like WTH la kan..
kalo aku baik ngan dat guy kena kawen..
baik ngan the other guy pun kena kawen..
banyak plak laki aku??

what if one day ur husband baik ngan aku..
kena kawen jugak kah?? mau madu sama aku kah?
ngee~~

gilo jugak eh..

look..u dont know me dat well..so..dont judge me..
u dont have the privilage
AT ALL..

*sengih*

ttbe aku rase bnyak plak aku kena kawen. sbb aku bnyak kawan lelaki yg baik..
xphm aku ngan org yg pikiran kolot nih..
kesian ko nih..kampung sgt..
apapepun..bg aku la..

kamu BODOH fullstop.

1 comment:

arjuna cinta said...

emmm..saya kategori yang mane??
saya xkisah pun jika cik mast nak kawen dgn saye..xnak kawen pun xpe..tp jgn la smp saye dimadukan..alangkah sedihnya hati, sian anak kite nnt ade 2 bapak..

tp yg pastinya, saya bkn tergolong dlm kumpulan yg dimaksudkan dalam ayat2 last cik mastura dlm entri kali ni..wheee~~~