amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, February 23, 2010

ini wasiat aku

aku ni bkn ade harte pon..
tp td ttbe terpikir..
what wud happen kalo ttbe aku mati esok..

here goes my wish and my wills..
at least u guys, sesape yg bace nih knows wat to do with my stuff kalo ttbe aku mati kan..
p/s: hajar, sila setelkan brg2 aku tau.

1. my lovely laptop; aaron. give it to kudin or cipan. they need this. but if at that moment si kudin dah ade laptop sndiri.. bagi kat cipan so that ayah xpyh blikan dah utk die nnt. she can use this tuk buat assignment degree die or whatsoever la..

2. jake. my dslr camera. hajar have the right to take this. die ade saham dlm jake nih. and i'm sure she will take care of my jake. *sbb die ni suke kumpul n jaga barang! kalo jake rosak pun..sti die simpan je!*

3. wut else do i have ya? hurm.. my shoes..pakai a same2. same goes to shirt n jeans n scarf n jacket n handbags..bla bla bla. share2. jgn rebut2. i know u guys will never rebut2..korg gud kids kan!

4. oh yes..i have 1 secret file kat opis. its black colour. dlm dat file ade mcm2 cite psl my life mse student dlu. give that file to capa my rumet when i was in university. sbb i've promsed her b4 dat she can read the file when i died. and igt hajar..no family members are allowed to read dat file. again..NO! okeh?

5. i'm not good in saving money. yg ade cuma ASB. so pls clearkan all my debts like PTPTN..credit cards..or maybe aku ade terhutang sape2 with dat money. and the balance (if any) give all of it to mom n dad. ckp kat dorg share2. use dat money for themselves. no more stuff for u guys..igt tau. pesan kat mak. die tu suke bli barang tuk org korg drpd tuk diri sendiri..

6. my insurance money plak bagi kat akim. he really need money. trust me. and tell him jgn membazir ngan duit tu. aku dh xde lg nak hulur2kn dwet..cewah..padahal aku pun suke membazir sbnrnye..hahha!

7. oh yes..handphone. give it to kudin. i realize yg sume org aku dah bagi hp except her. she needs one gud hp btw..hp die tu dah buruk sgt..x vouge la tokey pakai hp buruk din oi!

8. my jeweleries. gelang kaki, cincin n rantai ni pass it back to mom. ni sume die yg blikan. she know wat to do with it. except for bangles silver nih. pulangkan balik kat apis. its actually his bangle. aku pakaikan aje..

9. perfume!! my fav stuff. versace tu bg kat kudin. die suke sgt dat fragrance. tuk cipan bagi givenchy. sbb aritu aku nmpak die try sorok2. haha! utk ko hajar..take the banana republic k. the rest tu korg bahagi2 la sendiri. dlm drawer opis ade jugak perfume yg aku tinggal2kan. pandai2 le kome.

10. if when i died tu aku dah ade my honda city..give it to mak n ayah. biar dorg jln2 naik honda city tu. dah boring naik junid n kades tu. skali skale kasik dorg rase canggih sket. kalo aku sempat beli la..haha berangan!

wutelse eh? kn aku dah kate mn de harte sgt..korg xcaye. i think dats all kot. dah xde ape dah barang. tell everybody yg i love them. especially mak n ayah. gorjes n kachak. spike. my opismate. oso ckp thank you kt dorg sbb aku kan ske buli2 n mntak tlg dorg.

last but not least..jgn pernah lupekan aku ye..
sekian terima kasih.

p/s: i really have looooooongggg text for everybody b4 i die. ngantuk la. bye bye!

4 comments:

arjuna cinta said...

huwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......jgn tinggalkan daku mast..walopun mase kite bersama cume sebentar sahaja..(erk, mase bersame???)..sedih sgt daku membace entri mu kali ini..biarlah kenangan kite menjadi saksi hubungan kite...daku tidak perlu harta mu..kerna ku bkn seorang yg materialistik..cukup la gambar dlm entri tu, heheh...

p/s-lawa dowh gambar ko tu..(ikhlas nieh..) kalo tunjuk kat mak aku, mesti..hehh...

h said...

sebakk laa plak bace entry nih.. huaaaa... ..

Anonymous said...

yiiihhhaaaa!!!!!
dpt hp...cpt arr cket long....
hikhikhik....memain jee....
tp de stu permintaan ni...
balance asb yg b'kepuk2 2,dkya wat byar PTPTN dkya leh x??leh?leh??

Anonymous said...

dun leave me dear...