amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, February 16, 2010

kehidupan kami

sgt berhabuk!!!
sume dok kat dapur je ni. arini dorg hack stor bawah ni.
sakit hidong..

bbdk ni boley je melyn spagethi..
bising lak tu..bunyi mesin nih..
hadoi..sila tabah wahai mastura..

oh btw..hp aku satu hari ni x on..
xjmpe charger..
aiyoh..jgn la aku termiss aktiviti bbdk pandan..

smlm pun lps mndi sungai aku tido smpai kul 9.30 mlm.
skali tgk ade msg dr jojo kul 8 lbih ajak pegi karoke kat paragon..
xdapek la nak join jojo oi..

will update later.
skang mud nk update kurang wlpn bnyak gile cerita.
gmbar2 ni mase sume dok berkumpul kat dapor xtau nak buat ape.
umah tgh bising n berhabuk..







No comments: