amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, February 25, 2010

budaya membaca amalan mulia

UNBELIEVABLE!!


wahai adik-adikku semua.. sila tgk mak n ayah kite.
mereka telah memulakan amalan membaca secara tiba2.
mungkin ingin menyahut seruan kerajaan.

"membaca amalan mulia"

pelik aku tgk dorg dua ni..
ttbe balik td ade buku mastika atas meja. x pernah2..
ttbe time nak tido..elok je dua2 mula mentelaah..

ajaib bukan??

bagus mak..
bagus ayah..
bace rajin2.
dah besar nnt masuk asrama k..

hikss!!

pstt! sumpah aku xtau knp ttbe bergaris plak sume tulisan aku nih. haish!
semakin bnyak perkara misteri menyelubungi aku skrg ni..

2 comments:

Anonymous said...

ye mari membaca. membaca blog k.mast! hehe..

arjuna cinta said...

same la..kite ni, kene rajin membace..
mak dulu, pemalas gile..xkuase nak bace2 ni..tp, sejak mak terjumpe blog ko ni nok...mak rajin gile membace..hari2 yng mak lalui x lengkap kalo x bace blog ko ni nok..oouucchhh, i loike!