amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, February 4, 2010

menyesali diri

update
x sampai sehari lagi entry aku mengadu domba pasal rambut nih.
aku dah dapat gelaran baru!

budak opis kate aku mcm MOGLY JUNGLEBOOK!!
jojo plak msg kate aku mcm BUDAK TADIKA!

*hmphh!! xpe..aku anggap ni cabaran tahun 2010 aku.

+++++++++++++

weh korang..
slalu kalo rambut baru mesti aku gembira amik gambar..
serunut ngan rambut baru..
but not this time..
huwaaa!!

apsal la itu org potong sgt pendek rambut depan aku nih??
dah xley wat ape dah.
bile tolak kebelakang jadi keji pulak bentuknye..
haih!!



:: baru balik salon. sdg menyesal ::



:: day 2: tetap menyesal!::

yg lagi mengeji kan adalah..
apis bagi aku name baru..
die kate name baru aku ..
mast PEKAN!!

perlukah aku lancarkan perang ngan mamat sengal itew?? (T_T)
aku kecewa ngan rambut ini..oh!!

p/s: aku yakin aku akn dpn name lain drpd zai n jojo
serta uti kalo dorg bace nih!

6 comments:

arjuna cinta said...

seperti biase cik mast..
entry anda tidak pernah mengecewakan pengikut setia blog anda. ditambah dgn cerita2 sensasi. rambut terbaru?? wow..teruja saya

Anonymous said...

ko dgr la ckp c apis 2..aku rs ok je..cuma btl la kt ko agak pndk..tp orite la beb..jgn la risau nnt pnjg la rmbut ko 2..

h said...

ehh.. bese la tu wat fringe depan.. mmg takat2 kening... ehh tp i rasa.. nama PEKAN itu agak kiut..

kiLaLaLa said...

PEKAN??
snguh unik..
hahhaa..
sib baek x (sb)..
huhuh..

Anonymous said...

hahahaa..aku suka nama PEKAN tu..lawak dowh..pandai apis bg nama..hehe..

p/s: rambot ko mengingatkn zaman kecilku..wakakakakaa.. =P

arjuna cinta said...

sabar cik mast..
mungkin semua org dengki dgn kecantikan rambutmu..
mereka smua tidak tahu apa itu seni.
hidup x selalunya indah..
hadapi dgn senyuman..