amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, February 24, 2010

antara tali persaudaraan & tetek.mana penting?

salam bahagia..
bersama lagi kita dlm rancangan kukuku bercagu..
aku tergelak bace satu komen ni.

"aku x suke wawi sbb bontot die kecik plus dia kurus mcm tiang"

hahhahahah!! mahu gelak guling2..
gilo pnye anonymous..letak name la wey..
kemain berahsia lagi..mcm la aku xley agak sape..
dr ayat tu je aku dah boley detect:

1. org tu adalah family member aku. to be specific cousin sebelah mak. bcos she address me as 'wawi'.. n definitely pompuan. xkan ejal kot!

2. i'm sure die ade bontot yg besar tanpa kawalan..terlebih backing powder gitu..hahha! *hai kak et*

3. tp bile memikirkan die kate kurus mcm tiang..mcm die menyesali sesuatu..maybe die adalah kategori fatty fatty bom2..dan mempunyai sejarah kurus satu ketika dulu. *hai kak syura!*

hahahha..
tp aku xley nak betol2 teka sape die nih.
but i have eliminated certain people la..
kirenye dah ade shortlist.. ngeh ngeh ngeh~

but anyway..kalo bab2 ni org nak jeles or xsuke kat aku.. wlpn cousin sendiri.aku x amik port langsung. no worry guys.. aku xkn slamenye bersaiz ni. memandangkan mak aku dulu n skrg pun dah berubbah saiz..x mustahil aku pun akan berubah sebegitu..

huwaa!! nanges.. T_T

akan tatapi!!!

kalo ade cousin2 yg bising kate tetek aku x memenuhi spesifikasi..
x ckp banyak..memang aku sumbat tetek ni dlm mulut korg! awas lho..!
boley buat gado dow bab2 tetek nih. hahha!!
lalalalla~~

:: adik sdare aku ni pun terign nak ade tetek.
tgk..itula kepentingan tetek dlm hidup kami semua ::

5 comments:

Anonymous said...

bongek! Yg pasti bukan aku atau kak syura la. Nie mesti ada yg nk dajalkan ko.

Aku mmg tak buat benda2 tu sumer. Tak caya tanya atuk. Aku yakin atuk akan back up aku.

Saper yg letak statement tu? aku pun nak tu. Baik ngaku cepat.

Aku syak Cimpeng. Sbb dia dengki nasi lemak dia 30 sen jer. hahahaha

-kak et-

Anonymous said...

Wa ejal pun mungkin gaks.
hehehehe

-Kak Et-

arjuna cinta said...

eh2..silap..saye nak mengatakan entri ni yg 18sx...

bahaya btul kalo ckp psl t3t3k ngan cik mast nih..boleh disumbatnya...oouuchhh!!

Anonymous said...

nak sumbat gak....
nak.. nak... nak...

Anonymous said...

bongek tok ko gak.tapi aku rasa ni mesti keje sdara pompuan kita yang baru kawin.syok kena uli tak ingat...tetiba tang tu dah naik dok kondem ar..hahaha..sape yek..FARA tercalon nie...