amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, February 22, 2010

konsep hati

kalo org boley tgk dalam hati aku nih..
mesti skrg diorang boley nampak bunga-bunga...
xpun.. nampak tanda soal...
atau mungkin nampak belon-belon..

hurmm..

hati aku tgh menjalankan konsep konpius..
siap ngan tema keliru..
aku sendiri x paham..

kejap kang aku rase happy..
ttbe kang rindu pulak..
pastu tukar balik rs sedey..

lalallalala~~

p/s: skrg ni hati aku tgh rse pelik pulak.. tp aku pun xtau pelik kenape.

1 comment:

arjuna cinta said...

oh..itu namanya mainan hati..
kita semua masih lg berperasan..
eh2..berperasaan..(silap plk..)

ada ketika, saya juga mengalaminya..
"kampung terbakar namapak asapnya..hati terbakar, siapa yang tahu.."..
~ karam singh walia..tv3