amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, February 28, 2010

sembang kosong

next wik ade business retreat kat PD..
skali tema mkn mlm adalah masqurate da..
*ye..ejaan itu adalah salah*

ape topeng aku nak pkai nih?
doremon? ultraman?
hurm...xcarik pon lagi benda2 tu..

pastu nnt siap ade persembahan..
group aku kne joget lagu mlm pesta muda-mudi..
aku plak kne reka itu jogetan..
baru halfway siap..
training baru skali je..
hahha! nasib a..

kte tgu jela ape akn jdik nnt k.
papai..mau siap n keluar berjimba!

No comments: