amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, February 16, 2010

kalo boley..

kalo boley skang ni aku nak..

1. sambung tido yg tegangu pagi td dek kena kjut ngan ayah
2. nak pasang aircond kat dapur ni sbb panassssssss
3. charge hp aku yg tdo dr pg td..damn! mane perginye charger bontot kecik itew??
4. nak air sejuk yg sedap..haus haus haus
5. nak charger laptop aku!!! bateri dah nak abis ni. charger plak dlm bilik. bilik pulak xbley masuk..haiyooooooooooooo..

skrg aku xheran kalo rambut aku bnyak gugur..
sume diatas boley menyebabkan stress u know??

hikss..!!


1 comment:

Tie HT said...

cari lah tips untuk mengatasi stress..hip hip :)