amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, March 28, 2011

Life kan?

Life is about choices..
Sume benda pun ade pilihan..
And harus di pilih..

Banyak benda yg jadi sekeliling aku lately.
Aku aman je sebagai pemerhati kisah2 tu.
Dlm perhati tu, aku cuba buat kesimpulan.

Tentang bahagia.
Kau sendiri yg kena tentukan.
Kau sendiri yg kena pilih.

Tentang gembira.
Pun sama.
Kau la pemilih utama.
Xde sape boleh paksa kau jd gembira.
Kalau kau sendiri xnak gembira.

Bercinta sampai 10 tahun pun belum tentu kau akan bahagia.
Belum tentu ko akan bersama.
Betul.. Aku dah tgk n dengar banyak kes.

Teruskan hubungan sebab nak jaga hati.
Teruskan sebab kesian..
Sudahnye..
Kau jugak yg seksa..

Dah la..
Lupekan sume.
Move on.

Yg penting kau gembira.
Kau tu bahagia.

Paham?

Hidup aku simple.
Aku buat benda yg aku suke.
Aku xkan buat benda yg aku xsuke walaupun org lain suke.

Hidup kite, biar kite tentukan.
Jgn bg org lain tentukan.
Sebab kalo apape jd, kite tau, tu la pilihan kite.
And kite xkan salahkan org lain..

Xbaik tau~


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

blossomlicious said...

betol tuh mast! sumpah it's sangat true! nak share kat blog!! ngeee~ :D

arjuna cinta said...

nasib baik kite bercinta x sampai 10 tahun lagi..dan kite bahagia kan smp skarang??